سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهای زندگی همسر یک طلبه

بهم گفت: همه بد بختی ها از همین آخونداست! اگر آقای خمینی انقلاب نکرده بود، الان کسی جرأت نمی کرد اینطوری به روحانیان بی احترامی کنه!

بهش گفتم: اگر محمد امین، پیامبری اش را آشکار نمی کرد و دعوت علنی نداشت، هیچ کس کوچکترین بی احترامی به او نمی کرد

----------------------------------

به مناسبت بعثت رسول اعظم

 

وارد شده است که پیامبر اکرم که در جوانی به تجارت اشتغال داشتند و درامدهای هنگفتی از این طریق به دست آورده بودند، همه را در راه خدا صدقه دادند؛ ...در این دوران که دوران اواخر تکامل پیامبر و قبل از نزول وحی است، - دورانی که هنوز ایشان پیامبر هم نشده بود- پیغمبر از کوه حرا بالا می رفت و به آیات الهی نگاه می کرد؛ به آسمان ، به زمین ، به این خلائقی که در روز زمین با احساست مختلف و با روشهای گوناگون زندگی می کنند. او در همه اینها آیات الهی را میدید و روز به روز خضوع او در مقابل حق، خشوع دل او در مقابل امر و نهی الهی و اراده ی الهی بیشتر می شد و جوانه های اخلاق نیسک در او روز به روز بیشتر رشد می کرد. در روایت است که پیامبر قبل از بعثت عاقلترین مردم و بزرگوارترینشان بود. تا به 40 سالگی رسیددل او در چهل سالگی نورانی ترین دلها، خاشع ترین دلها، پر ظرفیت ترین دلها برای دریافت پیام الهی بود. ئقتی به این مرحله از معنویت و روحانیت و نورانیت و اوج کمال رسید، آن وقت خدای متعال درهای آسمان و درهای عوالم غیبی  را به روی او باز کرد. چشم او را به عوالم معنوی و عوالم غیبی گشود. او فرشتگان را میدید، با او سخت می گفتند. کلام آنها را میشنید. تا اینکه جبرئیل امین بر او نازل شد و گفت: اقرأ؛ سرآغاز بعثت.

 

(انسان 250 ساله، بیانات امام خامنه ای درباره زندگی سیاسی- مبارزاتی ائمه معصومین، ص29)

-----------------------

پ ن1: سلام عیدتون مبارک. ان شالله به زودی جشن مبعث رو با حضور حضرت حجت بگیریم

پ ن2: ممنون از لطفا همه دوستان. دوستان مسلط به زبان انگلیسی زیادی با اعلام آمادگی خودشون، شرمنده ام کردن . در اسرع وقت باهاشون تماس میگرن. همچنان به زبانهای دیگه نیاز دارم. هر زبانی


نوشته شده در سه شنبه 93/3/6ساعت 9:47 صبح توسط بانو نظرات ( ) |


Design By : Pichak