سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهای زندگی همسر یک طلبه

جمعه از صبح جلسه داشت. یهو زنگ زد گفت آماده شو بیام دنبالت بریم بیرون

سینما!

ما سینما زیاد میریم اگر فیلم خوبی باشه! مخصوصا فیلمهای ارزشی رو مقیدم برم سینما تا تهیه کننده بهرمند بشه و باز بتونه فیلمهای ارزشی بسازه

و دوم هم به این دلیل که رکورد فروش گیشه ی فیلمهای ارزشی بالابره و تو کارنامه سینمایی ثبت بشن!

کلا ما خانواده ایئولوژیکی هستیم

فیلم چی بود؟ ابو زینب! یک فیلم باکارگردان ایرانی، محصول لبنان و فلسطین که توی جشنواره فیلم مقاومت برتر اعلام شد

اگر بگم یکی از زیباترین فیلمهای عمرم رو دیدم، باور کنید! به زن بودنم افتخار کردم.

هنوزم هم یادم میاد، منقلب می شم!

خیلی زیبا بود! خیلی زیبا بود! پر از شور حسینی(ع)

استقامت و صبر زینبی(س)

پر از حماسه!

دوستش داشتم! خیلی

محدثه هم با دقت نگاه می کرد! البته فیلم عربی بود و زیرنویس داشت و باباش براش زیرنویسها رو می خوندن

یه وقتهایی از فیلم، شونه های سه تاییمون از گریه تکون می خورد!

مامان همیشه بعد از سخنرانی و فیلم و اینها ازمون می پرسید : خب! چی یاد گرفتید؟

منم از محدثه پرسیدم: چی یاد گرفتی؟

- یاد گرفتم که باید با مردم خوب رفتار کنم! یاد گرفتم مهربون باشم!

واقعا داشتم فکر می کردم از کجای این فیلم اینو برداشت کرده! نفهمیدم!

- از کجاش به این نتیجه رسیدی؟

- از اینجا که هرچی آدم بدجنس تر باشه، شبیه تر می شه به اسرائیلی ها! پس هرچی مهربونتر باشم، از اسرائیلی ها دورترم!

یعنی ذهن فلسفی بچه ها رو دارم قشنگ می بینم!

---------------------------------------

پ ن1: یکی از فیلمهایی که داره تلاش میشه که دیده نشه، شیار 143 هست! فیلمی که اگر حاتمی کیا ازش دفاع نمی کرد، حتی تو جشنواره فیلم فجر، نمی ذاشتن دیده بشه! مترصد باشیم که تا اومد رو پرده، حتی اگر فصل بدی بود( چون احتمالا اکرانش رو می ذارن یه فرصت کوتاه و بد، تا دیده نشه) حتما بریم ببینیم!

هم داستان داستان قشنگیه! هم بازیگرا خیلی پاش زحمت کشیدن! هم خوش ساخته! اما ...

پ ن2: یادمه ملک سلیمان رو سه بار رفتم سینما! هنوزم نشون بده، از سر تا تهش رو می بینم! واقعا دوستش دارم! هنوز با صحنه به صحنه اش اشک میریزم! من رو همش بیاد امام زمانم می اندازه!


نوشته شده در شنبه 93/7/5ساعت 6:1 عصر توسط بانو نظرات ( ) |


Design By : Pichak